Family Insurance


Sebagai seorang ketua keluarga, kita sementinya akan mencari perlindungan yang terbaik untuk FAMILY kita. Keperluan ini adalah peluang terbaik kepada PRUDENTIAL untuk memberi perlindungan istimewa kepada semua keluarga di Malaysia. Since PRUDENTIAL is always listening, always understanding.

             ANDA (meninggal, lumpuh kekal atau sakit kritikal)
                 isteri   (FREE)
                 anak1 (FREE)
                 anak2 (FREE)
                 anak3 (FREE)
                 anak4 (FREE)


Apa yang sy tunjuk diatas ialah gambaran jika anda dan seluruh keluarga anda mempunyai polisi dgn PRUDENTIAL. Apabila berlaku sesuatu kepada anda sebagai ketua keluarga, polisi untuk seluruh ahli keluarga anda adalah FREE. Segalanya akan ditanggung oleh PRUDENTIAL sehingga akhir hayat mereka dgn protection dan investment yg sama. SETIAP YANG BERNYAWA PASTI MENEMUI AJAL. Sb tu x rugi kalo kita beli pakej nie. Kita pasti akan mati.

Apa yang telah kita tinggalkan kepada keluarga kita???
hutang yang bnyak....
Dapatkah mereka makan makanan yang sedap-sedap semasa kita di dunia???
Atau terpaksa mengikat perut untuk membayar segala hutang yang anda tinggalkan..... 
Dapatkah mereka tinggal di rumah yang anda telah sediakan?? 
Atau terpaksa merempat di tepi jalan disebabkan xdpt bayar hutang rumah....
PERNAHKAH ANDA TERFIKIR??


Sekurang-kurangnya kita telah meringankan beban isteri dan anak-anak kita bila kita sudah tiada nti. Sb semua duit yang anda bayar utk PRUDENTIAL merupakan investment link. So dari semasa ke semasa duit ini semakin bertambah, dan anda bleh keluarkan pada bila-bila masa sahaja. Maksudnya bila anda sudah tiada, saving tetap ada sb setiap bulan PRUDENTIAL akan membayar semua insuran isteri dan anak-anak anda. Kalau sakit pun diorang dh tak perlu risau sb protection tetap sama walaupun duit kita dh keluarkan...


0 Responses